Klantvriendelijk Handelen in de Praktijk (KHP)
Tijdens deze training krijgt men inzicht in het klantgericht handelen. Daarbij wordt aandacht gegeven aan eigen gedrag/houding, vaardigheden hoe om te gaan met klanten en daarbij ook het herkennen van diverse soorten typen klanten. Ook wordt er gekeken naar het verbeteren van de kwaliteit en het imago van de organisatie.
Doelgroep
De cursus is bestemd voor iedereen die in zijn/haar functie te maken heeft met klanten of collega’s in een dienstverlenende of servicegerichte functie.
Werkwijze
Gedurende de training zal de theorie regelmatig worden afgewisseld met praktijkoefeningen. De trainer zal de praktijkoefeningen door middel van rollenspellen laten aansluiten op de dagelijkse praktijk. Tevens kan de inhoud van de cursus vooraf worden op afgestemd, denk aan specifieke gebeurtenissen. Tijdens de training komen onderstaande punten aanbod:
– Kwaliteit van dienstverlening
– Communicatie, houding en gedrag
– Beïnvloeden en beïnvloed worden
– Gespreksvaardigheden en conflicthantering
– Klantvriendelijk handelen en omgaan met agressie
– Herkennen van lastige klanten
Nascholingsuren Code 95
SPA Groep is door het CCV geregistreerd als opleider in het kader van de verplichte nascholing voor vrachtautochauffeurs. Deze training heeft een nascholingswaarde van 7 uur in het kader van de Europese richtlijn CCV vakbekwaamheid.
Incompany
Deze training kunnen wij voor u Incompany organiseren. Wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op.