Opleidingen en trainingen

KHP (CCV): Klantvriendelijk Handelen in de Praktijk

CCV nascholingswaarde*: 7 uur

Doelgroep

De cursus is bestemd voor iedere chauffeur die in zijn/haar functie te maken heeft met klanten.

Nut & noodzaak van de training

Inhoud

Werkwijze

Gedurende de cursus zal de theorie regelmatig worden afgewisseld met praktijkoefeningen. De trainer zal de praktijkoefeningen door middel van rollenspellen laten aansluiten op de dagelijkse praktijk.

Tevens wordt er voorafgaand aan de cursus een intakegesprek gehouden door de docent, zodat de docent een duidelijk beeld krijgt van wat er specifiek speelt bij uw organisatie. Hier wordt de inhoud van de cursus dan verder op afgestemd.

Uitvoering

De cursus wordt gegeven in 2 of 3 dagdelen aan groepen van 12 tot maximaal 16 deelnemers. Bij de cursus van 3 dagdelen zal het 3e dagdeel gewerkt worden met een acteur. De cursus wordt afgerond met een toets. Het traject wordt afgesloten met een evaluatieverslag/gesprek en een uitreiking van certificaat en pas.

* in het kader van de Europese richtlijn vakbekwaamheid 2003/59.

Aanmelden

Klik hier om direct (iemand) aan te melden voor deze cursus.

Cursusdata

Klantvriendelijk handelen in de Praktijk 01/14
25 september 2014 van 08.00 - 15.30 uur Heerhugowaard
 
Klantvriendelijk handelen in de Praktijk 02/14
9 oktober 2014 van 08.00 - 15.30 uur Heerhugowaard
 
Klantvriendelijk Handelen in de Praktijk Regio 01/20
24 februari 2020 van 07.30 - 15.30 uur Bodegraven
© SPA Groep BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Kamer van Koophandel: 29046111 | ontwerp en techniek: BSID