Opleidingen en trainingen

TKT: Training Klantgericht Telefoneren

Doelstelling:
Aan het eind van de training is de cursist in staat om op professionele en vriendelijke manier een telefoongesprek te voeren met klanten. De cursist is in staat om duidelijkheid en structuur aan te brengen in het telefoongesprek en kan effectief omgaan met klachten en lastige klanten.

Doelgroep:
Medewerkers die telefonisch (interne en externe) klanten te woord staan.

Vooropleiding:
Voor deze cursus is geen specifieke vooropleiding vereist

Cursusduur:
1 cursusdag

Programma:
Tijdens deze training komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

Tijdens deze training speelt het uitwisselen van ervaringen van de cursisten een grote rol. Er wordt geoefend met praktijksituaties uit de afval- en reinigingbranche.

Examen:
Deze training wordt afgesloten met een schriftelijke toets. De deelnemers ontvangen een pas en certificaat.

Aantal deelnemers:
12

Cursusplaats:
Afhankelijk van de aanmeldingen

Aanmelden

Klik hier om direct (iemand) aan te melden voor deze cursus.

© SPA Groep BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Kamer van Koophandel: 29046111 | ontwerp en techniek: BSID