De Professionele Dienstverlener - 25 mei
In deze communicatie training leert u het volgende.
Nut & noodzaak van de training:
- Inzicht krijgen in je rol als professionele dienstverlener.
- Inzicht krijgen in het communicatieproces en hoe dit positief in te zetten.
- Hoe speel ik in op de verwachting
- Versterken van het imago van een organisatie.
- Leren adviserend te zijn bij klanten.
- In een klantgesprek een goede vertaling kunnen maken
naar productkenmerken en dienstverlening.
Inhoud:
- Klantbeleving
- Beeldvorming
- Communicatie
- Beïnvloeden/beïnvloed worden
- Duidelijk informeren
- Omgaan met vragen & klachten
Doelgroep:
Deze module van de PCP is gericht op iedereen die op een hoger niveau wil acteren binnen de plaagdierbranche. Gediplomeerde bestrijdingstechnicus en iedereen die zijn of haar functie op een professionelere manier wil of moet invullen.
Werkwijze:
Gedurende de training zal de theorie regelmatig worden afgewisseld met praktijkoefeningen. De trainer zal de praktijkoefeningen laten aansluiten op de dagelijkse praktijk.
Nascholingspunten/-dagdelen:
25 nascholingspunten voor gediplomeerde bestrijdingstechnici (per 1 januari 2014 heeft deze nascholing een waarde van 2 dagdelen).
Planning
Deze nascholing vindt plaats op 25 mei 2023 van 8.00 – 15.00 uur in Bodegraven. Er zijn nog plaatsen beschikbaar dus geef je snel op via onze website www.spa-bv.nl bij “Plaagdiermanagement”.
Mochten er nog vragen zijn, kun je contact opnemen met Leandra Heeren via telefoonnummer 0172 – 200 000.
Overig nieuws
- 14-09-2023 Mollenbestrijding met Klemmen – 28 september 2023
- 14-09-2023 Adviseur Houtbescherming – 2 en 9 oktober 2023
- 14-09-2023 De Professionele Dienstverlener - 9 okt 2023/Sneek
- 14-09-2023 Voertuigbeheersing en gevaarlijke stoffen 13-10
- 14-09-2023 Opleiding BT – start 19 oktober 2023
- Toon het volledige nieuwsarchief »