Communicatie nascholing – 16 dec 2020
Nut & noodzaak van de training
- Inzicht krijgen in je rol als professionele dienstverlener.
- Inzicht krijgen in het communicatieproces en hoe dit positief in te zetten.
- Hoe speel ik in op de verwachting
- Versterken van het imago van een organisatie.
- Leren adviserend te zijn bij klanten.
- In een klantgesprek een goede vertaling kunnen maken naar productkenmerken en dienstverlening.
Inhoud
- Klantbeleving
- Beeldvorming
- Communicatie
- Beďnvloeden/beďnvloed worden
- Duidelijk informeren
- Omgaan met vragen & klachten
Doelgroep
Deze module van de PCP is gericht
op iedereen die op een hoger niveau wil acteren binnen de plaagdierbranche.
Gediplomeerde bestrijdingstechnicus en iedereen die zijn of haar functie op een
professionelere manier wil of moet invullen.
Werkwijze
Gedurende
de training zal de theorie regelmatig worden afgewisseld met
praktijkoefeningen. De trainer zal de praktijkoefeningen laten aansluiten op de
dagelijkse praktijk.
Nascholingspunten/-dagdelen
25 nascholingspunten voor gediplomeerde bestrijdingstechnici (per 1 januari
2014 heeft deze nascholing een waarde van 2 dagdelen).
Planning
– OOK ONLINE
Deze nascholing is gepland op
16 december 2020 van 8.00 – 15.00 uur in BODEGRAVEN. Er zijn nog plaatsen
beschikbaar dus geef je snel op via onze website www.spa-bv.nl en dan bij
Plaagdiermanagement. Mochten er nog vragen zijn, kun je contact opnemen met
Mariska Heijkoop via telefoonnummer 0172 – 200 000.