Communicatie nascholing – 25 juni - ook online

De communicatie nascholing die gaat over houding en gedrag: De Professionele Dienstverlening. Hoe komt ik over op klanten, hoe zien klanten mij en hoe kan ik daarop reageren.

Nut & noodzaak van de training
- Inzicht krijgen in je rol als professionele dienstverlener.
- Inzicht krijgen in het communicatieproces en hoe dit positief in te zetten.
- Hoe speel ik in op de verwachting.
- Versterken van het imago van een organisatie.
- Leren adviserend te zijn bij klanten.
- In een klantgesprek een goede vertaling kunnen maken naar productkenmerken en dienstverlening.

Inhoud
- Klantbeleving
- Beeldvorming
- Communicatie
- Beďnvloeden/beďnvloed worden
- Duidelijk informeren
- Omgaan met vragen & klachten

Doelgroep
Deze module van de PCP is gericht op iedereen die op een hoger niveau wil acteren binnen de plaagdierbranche. Gediplomeerde bestrijdingstechnicus en iedereen die zijn of haar functie op een professionelere manier wil of moet invullen.

Werkwijze
Gedurende de training zal de theorie regelmatig worden afgewisseld met praktijkoefeningen. De trainer zal de praktijkoefeningen laten aansluiten op de dagelijkse praktijk

Nascholingspunten/-dagdelen
25 nascholingspunten voor gediplomeerde bestrijdingstechnici (per 1 januari 2014 heeft deze nascholing een waarde van 2 dagdelen).  

Planning – OOK ONLINE TE VOLGEN
Deze nascholing is gepland 25 juni 2020 van 8.00 – 15.00 uur in Bodegraven. Er zijn nog plaatsen beschikbaar dus geef je snel op via onze website www.spa-bv.nl en dan bij Plaagdiermanagement. Mochten er nog vragen zijn, kun je contact opnemen met Mariska Heijkoop via telefoonnummer 0172 – 200 000.